Bedrijf
Bedrijfscategorie: hiermee kun je werknemers bij bedrijven benaderen die deel zijn van een specifieke bedrijfscategorie, bijvoorbeeld ‘de 100 snelst groeiende bedrijven ter wereld’
Bedrijfsconnecties: hiermee kunt u werknemersconnecties in de eerste graad bij de door u gekozen bedrijven bereiken. Dit is alleen beschikbaar voor bedrijven met meer dan 500 medewerkers.
Bedrijfsvolgers: hiermee kun je je richten op de volgers van je LinkedIn-pagina. Als je deze optie wilt gebruiken, moet je Advertentieaccount zijn gekoppeld met je LinkedIn-pagina.
Bedrijfstak van het bedrijf: de primaire bedrijfstak of industrie waar je doelgroep in actief is, bijvoorbeeld ‘detailhandel’ of ‘kunst en cultuur’.
Bedrijfsnaam: het bedrijf waar je doelgroep werkt, bijvoorbeeld Shell of Starbucks.
Omzet van bedrijf: hiermee kun je werknemers van bedrijven benaderen op basis van de geschatte jaarlijkse omzet van hun werkgever.
Bedrijfsgrootte: hiermee kun je segmenteren op basis van de grootte van een bedrijf op basis van het aantal werknemers.
Demografische gegevens
Geslacht: benader je doelgroep op basis van het geslacht dat zij op hun profiel aangeven.
Leeftijd: benader je doelgroep op basis van hun leeftijd.
Opleiding
Diploma’s: diploma’s die door een hbo, universiteit of ander onderwijsinstituut worden toegekend, dus bijvoorbeeld een bachelor of een master.
Studierichting: de huidige of oude studierichting van je doelgroep, bijvoorbeeld economie of marketing.
Onderwijsinstellingen: de specifieke universiteit, school of instituut waar je doelgroep lid van is of is geweest, bijvoorbeeld hogeschool Utrecht of TU Delft.
Ervaring
Functie: de huidige beroepsfunctie van je doelgroep op basis van door LinkedIn gemaakte functiegroepen, bijvoorbeeld administratief of juridisch.
Senioriteitsniveau: de rang en invloed van de huidige functie van je doelgroep binnen zijn of haar organisatie, bijvoorbeeld stagiair, manager of eigenaar.
Functietitel: de huidige beroepsfunctie van je doelgroep.
Vaardigheden van lid: de vaardigheden van je doelgroep op basis van trefwoorden die de doelgroep zelf op hun profiel communiceert, bijvoorbeeld Microsoft Excel of copywriting.
Aantal jaar ervaring: Aantal jaren werkervaring van je doelgroep.
Interessen eigenschappen
Groepen met leden: LinkedIn-groepen waar je doelgroep lid van is, bijvoorbeeld marketing groepen of freelancer groepen.
Interesses van leden: De interesses van je doelgroep op basis van categorieën, bijvoorbeeld een algemene interesse in politiek en recht of interesse in salessoftware.
Kenmerken van leden: directe en afgeleide gedragseigenschappen van je doelgroep, bijvoorbeeld ‘onlangs verhuisd’ of ‘werkzoekenden’.