17078

1-op-1 interactie mogelijk met de doelgroep

Als je aan adverteren op social media platformen denkt, dan is een afbeelding of video op de feed waarschijnlijk wat je voor je ziet. Gelukkig zijn er meer mogelijkheden om in contact te komen met jouw doelgroep. Zo ook op LinkedIn.

LinkedIn biedt namelijk ook ‘Direct Messages’ aan als advertentiemiddel. Dit zijn advertenties die je ook zelf krijgt in jouw LinkedIn inbox. Je kunt ze herkennen aan het label ‘Gesponsord’ in het onderwerp.

Deze berichten zijn weliswaar geautomatiseerd maar wekken de indruk persoonlijk geschreven te zijn. Dit is dus de uitgelezen kans om 1-op-1 in contact te komen met mensen uit jouw doelgroep.

We gaan in de vervolgcursus van Adverteren op LinkedIn verder in op de Direct Message campagnes maar vinden het wel belangrijk om te vermelden dat dit één van de redenen is waarom adverteren op LinkedIn interessant is voor adverteerders.

1-op-1 interactie mogelijk met de doelgroep

€ 149,99

Neem een Skilltree abonnement Toevoegen aan winkelmandje